HTML

Radikális Szélső-Közép "Tanuló" Mozgalom

Blogunk mottója: Legyen minden nap, hogy jobb legyen! Hogy ennek semmi értelme? Jól látod! Ez a blog azért alapulódott általunk, mert nem tudunk honlapot szerkeszteni, viszont szeretnénk a tanóráknak és a tanulásnak konkurenciát állítani néhány össznépi programmal, amikről valahogyan tájékoztatnunk kell titeket. Szóval itt ez a "fórum", tájékozódjatok, ötleteljetek, mondjatok véleményt a programokkal kapcsolatban. Kellemes időtöltéset kíván: Nagy Dagy; Gyugyu; Izmos Csury; Roland.

Friss topikok

  • Adam: Ez igen! Nem voltam de szivesen resztvennek ezeken! Kar hogy messzebbb lakom :/ Igy tovabb, nagyo... (2008.05.07. 18:04) Az 1. fecske
  • Chipi: Hátbizony hogy gyerünkmár! :) Még énis jelentkeztem, pedig én aztán igazán lusta vagyok... :) (2008.04.27. 16:14) Gyerünkmár!
  • MEstiTobi: cső Gyurka és többiek! Én sajna kb. csak egytől vagy f2től érek rá aznap. szal ha változós az időp... (2008.04.20. 16:36) Már majdnem 20, de még nem:(
  • Szotyi: ez eddig hat... de inkább a számháborúra jelentkezzetek, az lesz hamarabb... (ha minden igaz) (2008.04.13. 13:54) Vizipisztoly-csata
  • Szotyi: Ennyire azért nem fontos, hogy mi is játsszunk... Gyugyu úgyis túl béna lenne, Dani túl ügyes ahho... (2008.04.12. 23:02) 1.Számháborodás-tervezet

6

2008.04.01. 22:08 BGyRacer

Hali!
 A mai napon elértük a 6os számot, már, ami az érdeklődők számát illeti a számháborúval kapcsolatban... Nos ez elég siralmas, jó volna ha picit többen érdeklődnének, így légyszi toljátok az infót az osztályba, kössétek a haverok lelkére, h. megnézik a blogot és kommentelnek, stb, stb... Tudjátok ti hogyan kell ezt! MT's, rátok külön számítok!
 Másrészről viszont már csak 24 ember kell, h. jelezze, h. érdekli, jönne, és akkor nekifognánk a szervezésnek.

Részvételi szándékotokat, érdeklődéseteket kérlek föltétlenül jelezzétek felénk!

Számítok rátok!, Pacsi!

BGy

8 komment

Címkék: káposztásmegyer számháború promo

A bejegyzés trackback címe:

https://szelkozep.blog.hu/api/trackback/id/tr90407288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andris 2008.04.01. 22:51:44

nagyon jó ötlet, támogatom a számháborút, rám számíthattok!

DjKaller · http://zsonglor.lap.hu 2008.04.02. 12:47:54

Számháború nálam is rendben van, én ott leszek!
Amúgy nemrég kaptam egy másik hasonló meghívást, szintén vmi informális szerveződés, de ők a belvárosban akarnak hasonlókat összedobni

Mesti 2008.04.02. 15:04:51

Hát asszem a célközönség a másik MThez van közelebb most, de reklámozom én is, ígérem!
Amúgy kössz a tánc reklámot! ;)

Szotyi 2008.04.02. 17:26:47

Szépen gyűlünk, Gyuri, remélem számon tartod... Lassan ideje lesz elkezdeni szervezkedni:)

BGyRacer 2008.04.02. 18:52:38

hát azért még messze vagyunk attól, mert több, mint 20 embörke köll még...

eMTíí 2008.04.02. 21:28:34

én még mindig benne vagyok és télleg kösz a reklámot... mi az hogy hozzám van közelebb a célközönség kérlek? hallotál már a BME szórakozásiról és a babitsosokéiról? melyikek az esztelenebb idiótaságok? (mármint ez most itt pozitív értékként szerepel, a szervezők megsértődésének elkerülése végett)

eMTíí 2008.04.02. 21:31:22

nah egyébként terjesztem

Bea 2008.04.03. 15:08:38

Én is megyek, ha lesz.:)
süti beállítások módosítása